Klantenservice

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

 

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Je kunt op verschillende manier laten weten dat je gebruik wil maken van dit herroepingsrecht:

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

Wilt je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met ruilen@mankrat.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

Wil je meer weten over rechten en plichten van jou als consument en ManKrat als webshop, dan kun je info vinden in onze algemene voorwaarden.

 

Reviews van echte klanten

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Daarom zijn alle reviews op deze website authentiek.

 

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Binnen Nederland:

  • €3,80 voor brievenbus pakketjes
  • € 6,50 voor pakketten onder de € 60,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 60,-

Naar België en Duitsland:

  • €7,75 voor brievenbus pakketjes
  • €9,30 voor kleine pakketten
  • €13 voor grote pakketten

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

Op onze contactpagina vind je hoe je makkelijk met ons in contact komt, zoals via een formulier, e-mail, telefoon of whatsapp.

 

Wat er ook is, neem contact met ons op. We hebben er vertrouwen in dat we er samen uitkomen.